Kontakt
Vår post och besöksadress:
GodSmak Sweden AB
Sankt Eriksgatan 63b
112 34 Stockholm
Kundtjänst: Måndag-Fredag: 08.00-18.00 Tele: 0771-34 40 00
E-post: info@godsmak.se
Marknad: marknad@godsmak.se
Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Vardagar 18:00 - 21:00 samt helgdagar 13:00 - 21:00.
Observera! Under dessa tider har du kontakt direkt med Restaurangen och budfirman.
När du har bekräftat och betalat förmedlas beställningen automatiskt till restaurangen och därefter kan du inte ångra din order via godsmak.se.
Väldigt sällan kan det hända att restaurangen levererar fel maträtt eller inte kan leverera precis det du vill ha. Vid fel eller missförstånd på kvällstid så ringer du restaurangen i första hand. Deras uppgifter har du fått vid beställningen genom sms och e-post. Vill du tala med våra chaufförer så har du även fått deras kontaktuppgifter vid beställningen.
Efter kl. 18:00 meddelas du om eventuella leveransförseningar av våra transportörer eller restauranger. De meddelar så snart de blir medvetna om att leveransförsening kan uppstå.
Reklamation
Om du upplever problem eller är missnöjd med bemötandet från restaurangen, ber vi dig att kontakta oss på info@godsmak.se vi lovar att göra vad vi kan för att se till att det inte ska återupprepas.
Vill du reklamera något eller har sett felaktigheter i våra menyer, så kan du göra det här: info@godsmak.se vi lovar att respondera inom 24 h.
Veckodagar 08:00-18:00.
E-post: info@godsmak.se eller ring oss på telefon: 0771-34 40 00 så hjälper vi dig.
Under kontorstid, 08:00-18:00, är det enklaste sättet för dig att ändra i en befintlig beställning att e-posta till: info@godsmak.se med bifogat ordernummer, samt vad ändringen gäller. Vi åtgärdar detta omgående och bekräftar därefter med ett nytt kvitto.